27/06/23
9:30h a 13h
Màxim 200 persones

Data: 27/06/23 de 9:30h a 13h
Nº places: 200
Professorat de la comarca
GRATUÏT
- Lloc: Palau Falguera (carrer Falguera, 6, Sant Feliu de Llobregat).
- Data límit d'inscripció: 26/06/23
Horari i continguts
- 9:30: Presentació de la jornada a càrrec deL Director dels Serveis Territorials d’Educació del Baix Llobregat i del President del CEBLLOB.
- 9:45: Valoració de les activitats realitzades durant el curs 2022-2023.
- 10:00: Proposta d’activitats per al curs 2023-2024 i novetats.
- 10:30: Proposta formativa d’aplicació als centres educatius: “Com generar situacions d’aprenentatge de qualitat en l’Educació Física?” a càrrec de Núria Martínez Molist i Pere Vila Valldeoriola.
Formació: “Com generar situacions d’aprenentatge de qualitat en l’Educació Física?”
- Reflexionar sobre les oportunitats que ens ofereix el nou currículum per revisar i modificar el que fem a l’aula.
- Analitzar els diferents elements del currículum i les relacions que s’han d’establir entre ells per generar situacions d’aprenentatge competencials i contextualitzades.
- Posar en valor la planificació de l’avaluació i la mirada inclusiva en les propostes que es plantegen perquè tots/es els alumnes puguin aprendre més i millor
Núria Martínez, actualment és Coordinadora de la Xarxa de Competències, professora d’Educació Física a secundària i professora al màster de formació del professorat a la UVic. Fa formacions i xerrades al professorat sobre currículum i avaluació. És membre del grup d’avaluar per aprendre de l’Associació de mestres de Rosa Sensat.
Pere Vila, professor d’Educació Física a l’Institut de Gurb i professor al màster de formació del professorat a la UVic en l’especialitat d’Educació Física. Formador i assessor de centres en temàtiques com el nou currículum, el disseny de situacions d’aprenentatge o l’avaluació.
- Aproximació a les oportunitats que ens ofereix el nou currículum: vectors, competències clau i transversals, avaluació formativa, aprenentatge globalitzat i personalitzat.
- Relacions entre els elements curriculars específics de l’àrea i/o matèria i els elements que es concreten en les situacions d’aprenentatge.
- Eines, orientacions i exemples per la planificació de situacions d’aprenentatge contextualitzades, útils i globalitzades.
- Aparell digital amb connexió a internet ( preferiblement ordinador o tablet).